Ляльки ЛОЛ - L. O. L. Surprise!
а останні кілька місяців величезну популярність у США, Європі та Росії отримали колекційні іграшки під назвою L. O. L. Surprise, які являють собою кулю з лялькою в середині. Всього ляльок в колекції налічується більше ста, а щоб дістатися до кожної з них, потрібно розпакувати шість шарів. Medialeaks спробував розібратися, чому по L. O. L. зараз сходять з розуму майже всі діти, скільки вони коштують, де їх можна купити і як відрізнити підробку від оригіналу.
На перший погляд іграшка виглядає досить безневинно. Вона являє собою невеликий куля, всередині якого захована лялька. Але щоб дістатися до неї, потрібно подолати ще шість шарів упаковки.
Перший шар — загадка-ребус.
Другий — комплект наклейок з властивостями ляльки.
Третій — аксесуар для ляльки, наприклад, пляшечка для того, щоб її напувати.
Четвертий — взуття для ляльки, а п'ятий — одяг.
Шостий — знову аксесуар, але вже модний, типу соски, обідка або стільникового телефону, і, нарешті, сьомий — сама лялька.
Все зроблено з пластику, в тому числі і сам кулю, який після розпакування можна використовувати і як сумочку для ляльки, і як сидіння для неї, а ще як ванну, щоб її купати.
Як ви вже, напевно, здогадалися, ляльки в кулях L. O. L. — колекційні і сенс — зібрати їх усі. Щоб діти (а головне — їх батьки) про це не забули, до кожної купівлі прикладається чек-лист, де можна відзначати, яких ляльок ви вже зібрали.
Всі ляльки поділяються на чотири класи: популярні, фантастичні, рідкісні і ультраредкие (ляльки-дітки з пустушками). Крім цього, у іграшок є свої інтереси: спорт, танці, театр, мода, вокал, гламур, веселощі, парфуми, протилежності і королеви. Деякі з ляльок змінюють колір волосся при зануренні у воду, інші плюються, треті плачуть, четверті пісяють. У підсумку виходить 45 іграшок, які потрібно зібрати.
І це тільки перша серія, що вийшла на початку 2017 року в США. Слідом за нею — влітку 2017-го — світ побачила друга серія, в якій ляльок було вже 82 (35 оригінальних, схожих на ляльок з першої, і 47 їхніх маленьких сестер). А восени 2017-го в продаж надійшла вже третя серія тварин для ляльок, в якій іграшок поки тільки 35.
Хто це взагалі придумав?
Випуск іграшок під Різдво 2017 року почала американська компанія MGA Entertainment. Це саме їх ляльки Братц» коли-то потіснили з ринку полюбилися всім «Барбі».
Ідея помістити ляльку в кулю з шарами прийшла виробникам не випадково: вони зрозуміли, що на YouTube відео з розпакуванням різних іграшок користуються величезною популярністю. Нещодавно Medialeaks розповідав про один такий шестирічному хлопчику, який на розпакуванні машинок заробив собі багатомільйонні статки.
Компанія не прогадала зі стратегією. Незважаючи на те, що свою новинку MGA Entertainment ніяк не рекламували, іграшка відразу ж стала хітом продажу спочатку в США, а потім і в інших країнах.
З
Ляльки L. O. L. стали найбільш популярною іграшкою для дівчаток в жовтні 2017 року. Такі набори вже другий рік в усьому світі ростуть двозначними темпами. Діти збирають цілі колекції, грають, розставляють як на вітринах і фотографують, викладаючи результат в соціальні мережі.
Дійсно, по хештегу #lolsurprise в инстаграме можна знайти більше 50 тисяч публікацій, а по хештегу #куклалол знайти всіх основних дитячих блогерів, роблять огляд на ляльок і распаковывающих їх.
Але популярна іграшка не тільки серед дітей, але і (що логічно) серед їх батьків. Лялькам L. O. L. присвячені окремі групи «ВКонтакте». Там батьки обговорюють, де купити саме оригінальні іграшки, а не підробки (так, і таких на ринку навалом), як відрізнити підробку від оригіналу, продають ляльки, купують їх, змінюються ними, замовляють їх колективно.
На сайті відгуків Irecommend оглядів на L. O. L. теж чимало. Одні скаржаться на «лолкоманию», опустошающую батьківські гаманці.
А інші самі попадаються на вудку.
Серед відзначають популярність ляльок є і досить відомі особистості, наприклад, YouTube-блогер Wylsacom.
Багато хто підозрює, що виною всьому — школа, де діти дивляться, що в їхніх друзів така іграшка є, а у них самих поки що ще немає.
Але як так вийшло, що раптово всі дівчатка навколо обзавелися саме цими іграшками? Компанія-виробник заявляє, що їм зіграла на руку популярність на YouTube відео з розпакуванням іграшок, але є ще причини.
Для реклами нового товару MGA Enertainment вибрала спершу не телевізор, а інтернет, опублікувавши огляди на ляльок у популярних серед дітей блогерів. Ось, наприклад, один з перших роликів з оглядом іграшки на каналі Titi Toys and Dolls, число передплатників якого — 700 тисяч.
Трохи пізніше, у вересні, компанія встановила в кількох американських штатах спеціальні будки, в яких кожен дитина міг би розпакувати ляльки L. O. L. сам (природно, перед цим батьки повинні були купити їх, інакше в будку б їх чадо не пустили). Дітям дається п'ять хвилин на те, щоб записати своє власне відео, яке потім викладається в інтернет, пише PRNewswire.
Як пише видання Quartz сам по собі пристрій кулі з лялькою вже прирікає його на популярність. По-перше, діти обожнюють той самий момент, коли вони нарешті дізнаються, що ж за лялька всередині, по-друге, іграшки можна колекціонувати, а ще ними можна ділитися один з одним і міняти на інші речі.
Як відрізнити підробку від оригіналу?
На різних форумах повно інструкцій про те, за якими ознаками розпізнати в кулях китайську підробку. Правда, закінчуються вони все безнадійно: виробники фальшивих іграшок за останній час так набили руку в своєму ремеслі, що відрізнити справжню ляльку від підробки все складніше і складніше. Але про якісь основні відмінності дізнатися все-таки варто, і зводяться вони, в основному, до наступних пунктів.
— Потрібно звернути увагу на назву L. O. L. В оригінальних іграшках воно пишеться тільки так і ніяк інакше (не L. QL. або LOLOLOL).
— Штрих-код повинен бути розташований на зображенні пляшечки (або на кісточці для іграшок третьої серії).
— На кулі обов'язково повинна бути наклейка про постачальника.
— На цих кулях є маркування випускає їх компанії.
— От як повинні бути намальовані зображення семи секретів кожної лялечки.
— Оригінальні кулі ніколи не продаються в окремих коробках.
— Підробки відрізняються спотвореннями кольору упаковки (він найчастіше більш кислотний), а ще навколо номери серії у фальшивок присутній тільки один напис (всього їх має бути три).
Як тільки ви распакуете куля, то, швидше за все, відразу помітите різницю між цією іграшкою і підробленою. Але проблема в тому, що повернути ляльку вже буде не так-то просто.
«Лолкомания» не перший випадок гонки за якимись конкретними іграшками. Наприклад, в Росії деякий час тому відбулося справжнє божевілля на прилипал, які видавав магазин «Діксі». Історія була дуже схожа на те, що відбувається зараз з ляльками L. O. L., правда, до світового масштабу їй було все-таки далеко.